Čo sa stane, ak zle ohodnotíte stav svojho telefónu?

Ak ste sa rozhodli, že chcete odpredať svoj úplne nový alebo používaný mobilný telefón, najdôležitejšie je určiť jeho stav. Ten zodpovedá predovšetkým vonkajším známkam opotrebenia a tomu, ako zariadenie vyzerá.

 

Podľa stavu telefónu môžete na hlavnej stránke vykup-telefonov.sk zistiť aj výkupnú cenu, ktorú za odpredaj zariadenia dostanete. Ak chcete priniesť telefón na ktorúkoľvek z viac ako 50 predajní Mobilonline na Slovensku, zisťovaním stavu sa nemusíte príliš zaťažovať. Náš vyškolený personál ohodnotí stav telefónu za vás, pričom vás upozorní na všetky možné nedokonalosti.

 

Ak sa však rozhodnete pre odoslanie mobilu prostredníctvom kuriéra, určenie stavu by ste nemali podceniť. Ak by ste uviedli nesprávne údaje a snažili sa príliš nadhodnotiť svoj telefón, vyšla by vám vyššia výkupná cena, než akú by ste v skutočnosti mali za telefón dostať. Takýmto spôsobom však nemôžete žiadnym spôsobom obísť náš systém. Po príchode vášho mobilu na centrálu spoločnosti ho prezrie servisný technik a skontroluje, či reálny stav telefónu zodpovedá údajom, ktoré ste pri vyplnení výkupu zadali.

 

Ak sa tieto údaje zhodovať nebudú, bude vás e-mailom alebo telefonicky kontaktovať, že ste registráciu na výkup nevyplnili správne. Povie vám aj správnu sumu, ktorá zodpovedá stavu vášho zariadenia a je na vás, či s ňou súhlasiť budete. Ak s reálnou výkupnou sumou súhlasiť nebudete, telefón vám na náklady spoločnosti pošleme naspäť. Ak súhlasiť budete, do 3 pracovných dní dostanete čiastku vyplatenú na váš bankový účet, ktorý ste zadali pri registrácii.

Aby ste predišli zbytočným komplikáciám, radšej vyplňte údaje o svojom mobilnom telefóne správne hneď na začiatku. Ak si nie ste istý, či váš telefón patrí do triedy A, B, C alebo D, môžete si pomôcť naším článkom, kde nájdete rozdiely medzi jednotlivými triedami.