Čo má byť súčasťou balenia, keď chcete predať mobilný telefón, tablet alebo smart hodinky?

Pri výkupe mobilného telefónu treba predovšetkým rozlišovať to, či ide o nové alebo používané zariadenie. V prípade nového mobilu musí byť balenie kompletné. Telefón musí byť zabalený v originálnej krabici, ktorá môže byť maximálne otvorená pre potreby kontroly. V krabici sa musí nachádzať nerozbalené originálne príslušenstvo a taktiež je potrebné doložiť záručný list. Od kúpy telefónu nesmú uplynúť viac ako 2 mesiace.

 

Pri používanom telefóne sa obsah balenia odzrkadlí na výslednej výkupnej cene. Zjednodušene povedané, čím viac príslušenstva sa v balení bude nachádzať, tým bude mať zariadenie vyššiu hodnotu. V originálnej krabici by sa mala nachádzať originálna nabíjačka spolu s nabíjacím káblom. Čo sa týka slúchadiel, tie súčasťou balenia byť nemusia, pretože z hygienických dôvodov ich k používanému zariadeniu nevykupujeme. Pri používanom telefóne ale nie je striktnou podmienkou, aby bola doložená originálna krabica alebo príslušenstvo. Ak by ste však doniesli len samotný telefón bez týchto vecí, jeho hodnota by bola veľmi nízka.

 

Dodatočné príslušenstvo ako obaly na mobil alebo ochranné sklá na displej nevykupujeme. V prípade, že by ste mali nalepené ochranné sklo, ho predajca pri kontrole zariadenia musí aj tak odlepiť. Je to z dôvodu, aby mohol skontrolovať displej a to, či sa na ňom nachádzajú škrabance a ryhy. Nalepené sklo by mohlo túto skutočnosť skresľovať.

 

Pri tablete a smart hodinkách sa vyžaduje kompletné balenie

 

Pri výkupe tabletov a smart hodiniek nerozlišujeme medzi novými a používanými. Vykupujeme výlučne nové zariadenia. Platí to, čo aj pri nových mobilných telefónoch. Pri výkupe je potrebné doložiť kompletné balenie vrátane originálnej krabice a originálneho nerozbaleného príslušenstva. Krabica môže byť len otvorená z dôvodu kontroly daných zariadení. Potrebné je doložiť aj záručný list, ktorý je dôkazom toho, že od kúpy tabletu alebo smart hodiniek neuplynuli viac ako 2 mesiace.

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom výkupu mobilného telefónu, tabletu alebo smart hodiniek môžete kontaktovať nášho technika alebo navštíviť ktorúkoľvek z viac ako 50 predajní Mobilonline na celom Slovensku.