Ak ste sa rozhodli predať svoj mobilný telefón, tablet alebo smart hodinky a vybrali ste si možnosť urobiť tak z domu, budete musieť zariadenie dobre zabaliť. Dôvod je jednoduchý – určite nechcete, aby sa pri prevoze poškodilo a aby k nám na centrálu prišiel poškodený kus. V takom prípade by sme vám nemohli vyplatiť sumu, ktorú ste za výkup zariadenia mali dostať.
Vykúpené zariadenie nemusíte nosiť na poštu. Na naše firemné náklady ho u vás doma vyzdvihne kuriér v deň, ktorý si pri vypĺňaní výkupu vyberiete. To však neznamená, že mu môžete odovzdať len samotný telefón, tablet alebo hodinky. Nestačí ich odovzdať ani v originálnej alebo inej krabici.
Najlepšie je, ak máte k zariadeniu originálnu krabicu. Telefón, tablet alebo smart hodinky vložte do krabice spolu so všetkým príslušenstvom, ktoré k tomu patrí. V prípade, že by ste originálnu krabicu nemali, odporúčame vám zohnať si podobnú malú krabicu, v ktorej nebude zariadenie príliš “lietať”. Ak máte doma bublinkovú fóliu (napríklad z iného balíka, ktorý ste si objednali cez nejaký e-shop), použite ju a krabičku od zariadenia zabaľte do nej.
Následne máte dve možnosti. Krabicu so zariadením môžete vložiť do bublinkovej obálky, ktorú si kúpite na pošte alebo v papiernictve. Tým, že je vnútro obálky vystlané bublinkovou fóliou, sa krabica pri prevoze nepoškodí. Krabicu s telefónom, tabletom alebo hodinkami môžete poslať aj v inej krabici. Pokojne recyklujte a využite krabicu, v ktorej vám prišiel iný balík alebo akú nájdete doma. V tomto prípade použite aj nejakú výplň (môže byť aj novinový papier), aby krabica so zariadením pevne držala vo vnútri a neprevaľovala sa. Obálku alebo krabicu zalepte, aby nebolo vidieť, čo sa vo vnútri nachádza.
Vyvarujte sa tomu, aby ste kuriérovi odovzdali len krabičku so zariadením. Stalo sa nám už aj také. Pri takomto odovzdaní hrozí vysoké riziko poškodenia zariadenia. Predsa len, váš balík prejde viacerými rukami a určite nechcete, aby všetci vedeli, že ide o elektro zariadenie, ktoré nemusí mať nízku hodnotu. Keď zabalený a pripravený balíček odovzdáte kuriérovi, on naň nalepí adresný štítok. Na druhý pracovný deň sa váš balík dostane k nám na centrálu, kde ho skontrolujeme a v prípade akýchkoľvek nejasností vás budeme kontaktovať. Ak bude všetko v poriadku, do troch dní dostanete sumu za výkup na váš bankový účet.