Ako odoslať zariadenie kuriérom?

Pri predaji svojho mobilného telefónu, tabletu alebo smart hodiniek máte dve možnosti, ako to môžete urobiť. Prvou z nich je navštíviť ktorúkoľvek z viac ako 50 predajní Mobilonline na Slovensku. Ak vám to nevyhovuje, všetko môžete vyriešiť aj z pohodlia domova. Nemusíte dokonca chodiť ani na poštu, telefón u vás vyzdvihne kuriér, ktorého objednáme my na naše náklady.

 

V prvom rade musíte navštíviť stránku vykup-telefonov.sk. Vyhľadajte značku a konkrétny model zariadenia, ktoré by ste chceli predať. Po vyplnení všetkých údajov o technickom stave zariadenia sa vám zobrazí výkupná cena, ktorá bude po prehliadke naším technikom upresnená alebo potvrdená. Ak so sumou súhlasíte, kliknite na možnosť “Pošlem kuriérom”.

 

Objaví sa vám okno, v ktorom uvidíte zhrnutie výkupu. Skontrolujte si ešte raz názov, model a stav telefónu, tabletu alebo smart hodiniek, ktoré chcete predať. Následne si vyberte dátum, kedy chcete, aby kuriér prišiel zariadenie vziať. Zvoľte dátum, kedy budete na adrese zastihnuteľný, aby nedošlo k zbytočným komplikáciám. Vyplňte všetky ďalšie údaje vrátane čísla občianskeho preukazu, adresy vyzdvihnutia a čísla vášho účtu, na ktorý chcete, aby sme vám poslali peniaze za výkup.

 

Na základe vami zvoleného dátumu objednáme na náklady spoločnosti zvoz u kuriéra. Zariadenie poriadne zabaľte, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. Do balenia nezabudnite vložiť aj vytlačený odkupný formulár, ktorý bude vygenerovaný po úspešnom zadaní všetkých informácií o vašom zariadení. V daný deň vás bude kontaktovať kuriér, ktorý zabalený balíček od vás preberie.

 

Výkupnú sumu od kuriéra nepýtajte, peniaze vám prídu na účet do 3 pracovných dní po tom, čo zariadenie skontroluje náš technik a porovná vami zadané údaje s reálnym stavom. V prípade, že by sa niečo nezhodovalo, bude vás kontaktovať mailom alebo telefonicky.

 

Ak by ste mali s niečím problém alebo máte otázky ohľadom predaja svojho telefónu, pokojne sa môžete obrátiť na nášho servisného technika.