3. marca 2016

FAQ

[expand title=“1: Aké sú podmienky výkupu?“ expanded=“true“]

  • fyzická prítomnosť pri výkupe (na predajni alebo pri odovzdaní predmetu výkupu kuriérovi)
  • preukázanie plnoletosti (18 rokov) platným dokladom totožnosti (občiansky preukaz, pas)
  • spísanie kúpno – predajnej zmluvy

[/expand]

 

[expand title=“2: Čo určuje hodnotu zariadenia?“]

    Cena predmetu výkupu je podmienená jeho technicko-vizuálnym stavom a úrovňou morálneho opotrebenia.

[/expand]

 

[expand title=“3: Čo všetko nám môžete predať?“]

    Vykupujeme nové i používané mobily, tablety, smart hodinky alebo hry, ktoré sú registrované v našom katalógu. Telefóny a tablety kúpime aj poškodené alebo nefunkčné.

[/expand]

 

[expand title=“4: Čo ak sa moje zariadenie v katalógu nenachádza?“]

    V prípade, že sa Vaše zariadenie v katalógu nenachádza, napíšte nám a my Vás budeme obratom kontaktovať.

[/expand]

 

[expand title=“5: Ako zistím model svojho zariadenia?“]

    Väčšina mobilných telefónov a tabletov má označenie modelu zvyčajne vytlačené na štítku výrobku, ktorý sa nachádza v zadnej časti zariadenia pod batériou. Ak sa Vám napriek tomu nepodarilo zistiť, aký model máte doma, navštívte nás na niektorej predajni a my Vám ochotne pomôžeme.

[/expand]

 

[expand title=“6: Čo znamenajú jednotlivé triedy zariadení?“]

Nové

      Zariadenie je nové, nepoužívané, s pôvodnými fóliami, v kompletnom originálnom balení a nachádza sa v bezchybnom technickom stave.

 

      Zariadenie pochádza zo slovenskej distribúcie a vzťahuje sa naň 24 mesačná záruka.

Zánovné
A+

      Zariadenie je zánovné, veľmi málo používané, v kompletnom originálnom balení a v bezchybnom technickom stave. Kryt a displej nejavia žiadne alebo len nepatrné vizuálne známky používania. Rámik môže vykazovať drobné známky používania.

 

      Zariadenie pochádza zo slovenskej distribúcie a vzťahuje sa naň 24 mesačná záruka.

A

      Zariadenie je vo výbornom technickom stave a vykazuje známky občasného šetrného používania. Kryt a displej môžu obsahovať malé množstvo viditeľných, ale takmer nehmatateľných drobných škrabancov a odrenín. Rámik môže vykazovať viditeľné známky používania.

 

      Zariadenie pochádza zo slovenskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

 

      Zariadenie pochádza z európskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

Používané
B

      Zariadenie je vo veľmi dobrom technickom stave a vykazuje známky bežného používania. Na kryte a displeji sa nachádza malé množstvo viditeľných odrenín a rýh. Rámik môže vykazovať viditeľné známky používania alebo opotrebenia.

 

      Zariadenie pochádza zo slovenskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

 

      Zariadenie pochádza z európskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

C

      Zariadenie je v dobrom technickom stave a vykazuje známky častého používania. Na kryte a displeji sa nachádza väčšie množstvo viditeľných škrabancov, odrenín a rýh. Rámik môže vykazovať viditeľné známky opotrebenia.

 

      Zariadenie pochádza zo slovenskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

 

      Zariadenie pochádza z európskej distribúcie a vzťahuje sa naň 12 mesačná záruka.

D

      Zariadenie triedy „D“ má poškodený displej, kryt, tlačítka alebo inú časť, ktorá znižuje alebo bráni jeho komfortnému používaniu (zariadenie vyžaduje opravu, aby ho bolo možné plnohodnotne používať).

E

      Zariadenie triedy „E“ vykazuje takú mieru poškodenia, ktorá zabraňuje jeho používaniu (napr. sa nedá zapnúť, telefón len na súčiastky a pod.).

 

[/expand]

 

[expand title=“7: Musím pred predajom mobilu, tabletu alebo smart hodiniek vymazať ich pamäť?“]

    Všetky zariadenia sú po výkupe resetované do pôvodných nastavení. Napriek tomu odporúčame, aby ste si všetky údaje v mobile vymazali ešte pred predajom.

[/expand]

 

[expand title=“8: Ako vám môžem doručiť svoje zariadenie? Koľko ma bude stáť poštovné?“]

    Môžete si vybrať, či nám zariadenie doručíte osobne na niektorú z našich 25 predajní alebo nám ho zadarmo pošlete našim kuriérom. Poštovné za doručenie hradíme na vlastné náklady.

[/expand]

 

[expand title=“9: Aký stav zariadenia môžem označiť ako „nový“?“]

    Nové zariadenie je nepoužívané, v originálnej krabici a s kompletným príslušenstvom. Od jeho kúpy uplynuli maximálne 2 mesiace.

[/expand]

 

[expand title=“10: Akým spôsobom a kedy mi zaplatíte?“]

    Ak sa rozhodnete priniesť nám zariadenie na výkup osobne do našej predajne, zaplatíme Vám v hotovosti hneď po kontrole jeho stavu. Ak sa rozhodnete pre zaslanie naším kuriérom, peniaze Vám pošleme na účet bankovým prevodom po obdržaní zariadenia a kontrole jeho stavu ešte v ten istý deň.

[/expand]